dimecres, 8 de gener del 2014

Tornada a la normalitat

Avui, després de més de tres mesos del meu accident, he tornat a fer vida normal: portar als nanos a l'escola, anar a treballar, comprar, etc.


Quan avui he tornat a la feina, ho he fet acompanyada d'uns bombonets amb un punt de llibre, per tots els meus companys. La veritat és que la gent de la feina s'ha portat molt bé amb mi, i sempre tenia ànims d'un o altre,...bé, que m'he sentit molt acompanyada en la distància.
El punt de llibre és una tirita que representa les que cadascun d'ells han posat en el meu cor durant aquests dies, amb els seus correus electrònics, trucades o records que sentia de lluny pel telèfon quan algú altre trucava,...
I avui els hi he volgut tornar i agrair d'aquesta manera.


 
Per devant he posat un segell que he creat jo amb una planxa de goma, en forma de tirita, i que he embossat en platejat per què quedés en relleu. A sobre li he enganxat, amb volum, un cor troquelat en vermell.
Per radera he posat un "gràcies" i el meu nom.
 
També he preparat unes galetes pels pares delegats de l'escola, que també m'han enviat molts missatges d'ànim, i que vaig portar a la darrera reunió.


Són d'ametlles, i fetes amb la Thermomix que fa poc em va regalar la meva sogra. Boníssimes!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada