diumenge, 22 de desembre del 2013

Pel fred...LLANA !

Ha costat, però ja tenim instal·lat el fred per aquí.

Sempre m'han agradat els complements de cap i em venia de gust cobrir-me'l, i més ara que no tornaré a portar casc per la moto.
Així que vaig començar fent unes bandes (per mi i per regalar) a ganxet


M'anaven perfecte per tapar orelles i una mica de cap, sense ser un barret...
Llavors en vaig fer una altra, i ho vaig acompanyar d'una bufanda a mitja


A prop d'on vaig a rehabilitació, hi ha una botiga on he trobat aquestes llanes tan precioses. I amb una d'elles em vaig fer un coll també a punt de mitja



I llavors la que es va apuntar va ser la meva filla, que em va demanar si li podia fer un barret...




 ...que al final van ser dos!!




La veritat és que aquests dies resultava molt gustós està al sofà treballant amb la llana, i la Lluna també donant-me escalforeta. Crec que li acabaré fent una manteta per ella també!!

Per cert, aquests dies les entrades seran més sovint que no un cop per setmana, doncs tinc moltes coses de Nadal per ensenyar-vos....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada