dimecres, 16 d’octubre del 2013

Quadres d'encàrrec

Hola de nou!!
Se que feia dies que no apareixia pel meu bloc, però és que vaig tenir un accident el passat dia 2, i no he estat molt animada de posar-m'hi, la veritat.
I l'entrada d'avui serà curteta, sols per ensenyar-vos un parell de quadres que em van encarregar, per nanos acabats de néixer.
Com que no tinc permís, us els poso tapant la carona del infants, que era el més bonic, però no vull problemes legals, jejejeje.

El primer és una mica més senzill, doncs posteriorment la mare li afegirà la pinça amb el cordó umbilical i el primer xumet.


En aquest si que he ocupat tot l'espai. I ben rosa, doncs la petita ja estava vestida lleugerament d'aquest color, i vaig suposar que els hi agradaria així.


Com sempre, espero que us hagin agradat. Fins aviat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada