dilluns, 20 de maig del 2013

Enyorant la Lluna

Divendres vaig anar a fer un curs a "100x100manualidades" on ens ensenyaven a treballar amb els diferents tipus de tintes que s'utilitzen en l'scrap.
Com que marxàvem fora i havíem deixat la Lluna a Barcelona, jo estava enyorada. Molt més del que em pensava...
Així que al LO vaig posar una foto d'ella. Està tan bonica !!





Vem jugar amb 4 pintures diferents (2 roses i 2 verdes), amb purpurines, amb Gesso, amb pasta de modelar,... vem posar segells, tenyir robes, utilitzar la pasta de seda per fer el clip,...
Ay, que bé m'ho vaig passar !! I el resultat m'encanta.
Ja tinc ganes de posar-m'hi a casa.
Que us sembla? he intentat posar-vos fotos de detallets, però no llueixen com en viu.

3 comentaris:

  1. Es una monada, si que es troben a faltar fan un tou de companyia ,ostres quina feinada a cadat fantástfic i els colors son molt bonics, ets una artista.
    Un petó
    Laura

    ResponElimina
  2. Caram!! no pares!!! Poder els detallets no es veuen, però la protagonista....és sweet, però molt sweet!! :) no m'extranya que t'inspiri i que l'anyoris tant!!!

    muacs!!

    ResponElimina